Joy

Joy is een vruchtenlimonade dat vreugde, blijdschap, genoegen geeft en je op het drankje laat verheugen. Daarbij is de slogan: Spread the Joy! Het drankje is in vier smaken: cassis, citroen, framboos en sinaasappel.

Mijn doel van de campagne is door overdreven lachende personen, oftewel beelden dat je een  ongemakkelijk gevoel geeft. Hierdoor wordt de aandacht getrokken. Bij Joy hoort natuurlijk veel vrolijke kleuren.

 

Het drankje wordt geintroduceert bij de Pride / bij Gay clubs in Amsterdam. Hierbij krijg je een flesje waarbij 1 van de 4 smaken in zit, dit moet je dan proeven. Later is dit drankje overal verkrijgbaar in Nederland. De doelgroep zijn jongeren tussen de 18-25 jaar. Het succes van dit drankje komt door de sociale behoefte en vreugde. Ook maakt het onderscheidt door de opvallende kleuren als je dit in de schappen zou zien naast andere drankjes. Dit drankje laat goed de trend van nu zien, een opvallende en aantrekkelijke vormgeving en promotie.

Opdracht: concept bedenken, huisstijl realiseren (naam, logo, visitekaartje, fles etiket, website prototype, sociale media campagne, 2 posters, baliedisplay)

Extra: zelf een fotoshoot gehouden

Opdrachtgever: Joy

Wanneer: mei 2023

Programma’s: Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe XD