Voor de sociale media campagne van Larry’s Amsterdam bedacht ik samen met een klein team een creatief videoconcept. Larry’s vroeg mij om Instagram-content te maken die past bij hun stijl. Een leuke kans om voor het eerst een volledige videoproductie te leiden van begin tot eind.
Opdracht Social Media Campagne Opdrachtgever Larry’s Amsterdam Wanneer februari 2025
We bedachten het concept, maakten een storyboard en werkten alles zelf uit: filmen, editen, animeren. Op de draaidag lag de focus op sfeer, stijl en herkenbaarheid. Larry’s is persoonlijk, van deze tijd, energiek en stijlvol precies wat we wilden laten zien.
De Instagram campagne voor Larry’s Amsterdam is kort en vrolijk voor op een Instagram-feed. De kijker weet precies wat er te zien is: een broodjeszaak, en de producten die worden verkocht. Dit project gaf me de kans om te regisseren, te filmen en om in beeld te komen. Het was een leerzaam en creatief project waar ik met veel trots op terugkijk.
Benieuwd naar de sfeer of de broodjes van Larry’s? Bekijk larrys.nl voor meer.
Credits: Creative Direction – M4U en Maréchal Graphics Art Direction & Styling door Jana Maréchal Camera Operations door Mike Brent Post Production door Stijn Zwaard & Sasha van der Schaaf Color Grading door Mike Brent Cast door Alyssa & Jana Maréchal