De Kwekerij

De Kwekerij is een bloeiplek voor studenten en young professionals waar we vragen stellen die verder gaan dan studie en werk. Dat doen we tijdens workshops die we ‘bloeiklassen’ noemen. Deze doelgroep ligt tussen de 18 en 35 jaar.

 

De Kwekerij heeft mij gevraagd om de huisstijl een nieuw jasje te geven. En om vervolgens deze nieuwe huisstijl door te voeren op hun website en Instagram. Ik maak een sociale media planning, realiseer het vervolgens, en plaats het op Instagram. Met als doel om de interactie op Instagram te verhogen en de Kwekerij een bekende naam krijgt onder jongeren. Hierbij is het voor mij ook belangrijk om de statistieken in de gaten te houden.

 

Ook film ik af en toe content, om een betere indruk te geven wat de Kwekerij precies doet.

Opdracht: re-branding, content creatie

Extra: Content filmen en editten

Opdrachtgever: De Kwekerij

Wanneer: april 2023 tot heden

Programma’s: Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Figma, Premiere pro, After Effects, WordPress.